Historia powstania sklepu
Powstanie salonu "odCzasu doCzasu" jest nierozerwalnie związane z instniejącym do 2006-go roku sklepem "Ornament" zlokalizowanym przy ulicy Puławskiej 10 i oferującym wyroby jubilerskie i zegarmistrzowskie. Dla odmiany rodowód tego właśnie sklepu łączy się z działalnością powstałej w roku 1949 Spółdzielni "ORNO". Spółdzielnia ta, będąca niewątpliwie unikatem wśród spółdzielni przemysłu ludowego i artystycznego, powstała z umiłowania złotnictwa i pasji organizatorskiej jej założycieli - złotników i artystów-plastyków w jednych osobach. Wzrost produkcji i sprzedaży owocował otwieraniem nowych punktów zajmujących się produkcją, realizacją indywidualnych zamówień klientów, szkoleniem zawodowym i sprzedażą wyrobów.W roku 1981 przy ulicy Puławskiej 10 powstał nowy sklep - "ORNO", który na trwałe zadomowił się w świadomości warszawiaków, jako miejsce słynące z wyjątkowości i jakości wyrobów.
Późniejsze okresy przemian gospodarczych przyniosły nowe zmiany w sferze własności. Nie wpłynęły one jednak na wysoki prestiż jakim w dalszym ciągu sklep cieszył się wśród warszawskich klientów.
Rok 1999 był przełomowym pod względem zmiany profilu oferty. Obok typowych wyrobów rękodzieła artystycznego w srebrze pojawiła się oferta wyrobów złotych oraz zegarków. W roku 2001 po przeprowadzonym gruntownym remoncie lokalu i podwyższeniu jakości oferty, sklep stał się jednym z atrakcyjniejszych punktów sprzedaży w branży jubilersko-zegarkowej.
Już na początku nowego wieku można było zauważyć rosnącą konkurencję sklepów w galeriach handlowych. Tworzone w nowych lokalizacjach, wyposażone w parkingi i klimtyzowane pomieszczenia, w stosunku do tradycyjnie usytuowanych punktów sprzedaży stawały się coraz bardziej znaczące. Z tego powodu, już od momentu krystalizacji budowy Centrum Złote Tarasy zakładaliśmy otwarcie tam właśnie, kolejnego firmowego salonu. Szybki wzrost znaczenia centrów handlowych następujący w kolejnych latach spowodował jednak, że w momencie ogłoszenia daty uruchomienia Centrum Złote Tarasy, na kilka miesięcy przed jego otwarciem zdecydowaliśmy się zlikwidować dotychczasowy punkt sprzedaży.
W lutym 2007 roku rozpoczął swoją działalność salon "odCzasu doCzasu” w stołecznych Złotych Tarasach. Ze względu na niepowtarzalną architekturę i centralną lokalizację miejsce to staje się wizytówką handlową i kulturalną stolicy. Dzięki pracy promocyjnej także salon coraz częściej staje się przedstawicielem branży jubilerskiej nie tylko dla mediów, ale dla coraz większej grupy producentów i klientów.
Od kwietnia 2009 roku podjęliśmy współpracę promocyjną z najlepszym polskim deblem męskim – Fyrstenberg & Matkowski. Wspólne działania mają za zadanie promować tenis i debla oraz branżę jubilerską i nasz salon.