odCzasu doCzasu

"Dziewięć" i... cała masa diamentów.

O filmie "Dziewięć" huczą już filmowe magazyny i wszystkie internetowe portale miłośników kina. Taka ekranizacja, takiego musicalu. Taki reżyser i taka obsada aktorska !!! Warto zauważyć, że dzięki współpracy producenta filmu z firmą Chopard do listy zachwytów nad ekranizacją można jeszcze dodać „taka biżuteria” !

Chopard już od dawna związany jest z produkcją filmową i od wielu lat dekoruje najznamienitsze aktorki, często goszczące na czerwonym dywanie gwiazd. Firma znana jest także doskonale, jako współorganizator festiwalu w Cannes, a Caroline Gruosi-Scheufele – współprezydent firmy Chopard jedenaście lat temu osobiście zaprojektowała Złotą Palmę tego festiwalu. To także ona, w roku 2001 wykreowała specjalną nagrodę "Trophee Chopard", która corocznie jest przyznawana dwóm nowym wyróżniającym się aktorom.
W każdej produkcji filmowej, która choćby tylko ociera się o luksus, od wielu lat swą własną rolę gra także ekskluzywna biżuteria. W przypadku marki Chopard i filmu "Nine” współpraca ta nie ograniczyła się tylko do przekazania odpowiednich precjozów..
"Szukaliśmy producenta biżuterii, który chciałby szczegółowo współpracować z nami i naszą projektantką i stylistką Colleen Atwood przy wyborze biżuterii” – powiedział Harley Weinstein współprezydent  firmy The Weinstein Company (TWC) i Miramax. "Rozmawiałem z Caroline, którą znam od lat, jak najlepiej możemy pracować razem przy tym projekcie”.

 
Caroline Gruosi-Scheufele (Współdyrektor i Dyrektor do Spraw Kreacji firmy Chopard) i  Colleen Atwood (Projektantka kostiumów w filmie NINE)

Jak powiedziała Caroline Gruosi-Scheufele: "Już po pierwszych rozmowach z Coleen Atwood, zdobywczynią Nagrody Akademii wśród projektantów kostiumów, zrozumiałam, że projektując biżuterię, potrzebujemy bardzo indywidualnego podejścia do każdej z osób i każdej z odgrywanych ról”.
Dzięki takiemu podejściu, biżuteria Chopard obecna w tak dostojnym gronie aktorów, także gra swoją szczególną rolę.

 
Nicole Kidman – muza filmowego reżysera odziana jest w bransoletkę wysadzaną 320 diamentami o łącznej masie 97,1 karata. Na jej palcu błyszczy pierścionek z centralnym diamentem o szlifie szmaragdowym i masie 5,02 karata, "uzupełnionym" dwoma diamentami o masie 1,16 karata. Kolczyki to bagatela "tylko” 44 diamenty o masie 18,70 karata.

Obserwując klatki filmu, można nawet sparafrazować znany z przeszłości slogan: "wytęż wzrok i znajdź na zdjęciu drobny szczegół, który okazuje się być wartym miliony wyrobem najznamienitszego jubilera”.

 
Kate Hudson - grająca w filmie rolę młodej dziennikarki, ozdobiła swój palec pierścionkiem z unikatową złotawą perłą opiętą w białym złocie wysadzanym 540 diamentami. Para jej kolczyków wysadzana jest różowymi szafirami o wadze 36,93 karata.


Dla Penelope Cruz – grającej rolę kochanki bohatera filmu, wybrano wiszące kolczyki wykonane w białym złocie, w których różowe diamenty o gruszkowatym szlifie ważą „zaledwie” 7,74 karata

Tej indywidualnie projektowanej i tak wyjątkowej biżuterii, pewnie nie należy szukać w gablotach ekskluzywnych salonów oferujących produkty firmy Chopard, jak choćby w naszym, zlokalizowanym w ekskluzywnych Złotych Tarasach, ale nawet w firmowych butikach firmy Chopard rozsianych po całym świecie. Jednak jak zapewnia Chopard, firma jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najwybredniejszych klientów.

Władysław Meller

 

odCzasu doCzasu

Centrum Złote Tarasy
ul. Złota 59, 00-120 Warszawa
  • telefon +48 22 222 03 05
otwarte
  • poniedziałek - sobota 9.00 - 22.00
  • niedziela 9.00 - 21.00
Szukaj
  •  Mont Blanc
  •  VERTU
  • Chopard
  • Longines
  • Maurice Lacroix
  • Perrelet
  • Rado

Sklep www.e-zegarki.info.pl

portal sport i zegarki

Nasi @ partnerzy