Zegarki IWC w magazynie Manager

O zegarkach IWC z Schaffhausen w 艣wiecie zegarkowych koneser贸w m贸wi si臋 bardzo cz臋sto. Cho膰 w naszych lokalnych publikacjach z dziedziny "Styl 偶ycia", zegarki nie goszcz膮 a偶 tak cz臋sto, to z grupy najbardziej presti偶owych czasomierzy, w艂a艣nie o "Schaffhausenach" m贸wi si臋 do艣膰 regularnie.
"…Osobi艣cie najbardziej lubi臋 linie Portuguese. To perfekcyjne linia zegark贸w, od sportowego chrongrafu po Grande Complication. Zegarek Portuguese zawsze pasuje (mo偶na dobra膰) do ubrania, kt贸re si臋 nosi, czy jeste艣my ubrani na sportowo, czy elegancko. Na spotkaniu biznesowym, gdzie zwraca si臋 du偶膮 uwag臋 na wygl膮d, zegarek IWC jest zawsze na miejscu. Pokazuje, 偶e ma si臋 klas臋 i jest si臋 koneserem…” – tak g艂osi fragment wywiadu pod tytu艂em „Globalny wymiar luksusu” jakiego magazynowi Manager MBA w pa藕dziernikowym numerze udzieli艂 Henrik Ekdahl – Dyrektor Generalny IWC Schaffhausen na Europ臋 P贸艂nocn膮.
Trudno nie zgodzi膰 si臋 ze s艂owami przedstawiciela IWC, a znaj膮c nasz krajowy rynek, mimo niskiej u nas, w por贸wnaniu do innych kraj贸w sprzeda偶y luksusowych zegark贸w, mo偶emy si臋 wr臋cz pod takimi s艂owami podpisa膰. Wa偶ne jest, 偶e obok wywiadu ukaza艂o si臋 tak偶e szersze opracowanie dotycz膮ce zegark贸w tej „jednej z najwy偶ej klasyfikowanych i najlepiej rozpoznawalnych w Polsce” marek zegarkowych. Opracowanie nosi tytu艂 „We wszech艣wiecie IWC” i obok kr贸tkiej informacji o firmie, zawiera ciekawe wzmianki dotycz膮ce modeli ca艂ej linii Aquatimer, w tym zegark贸w dedykowanych, wspieraj膮cych konkretne spo艂eczne przedsi臋wzi臋cia takie jak: „Czarny Galapagos” – dla fundacji Karola Darwina, czy kolejnego modelu po艣wi臋conego Towarzystwu im. Jacques Cousteau. Jak sugeruje autor opracowania: „W kolorowym, podwodnym 艣wiecie wysp Galapagos wsp贸艂graj膮cy z czarnym strojem nurka zegarek jest swego rodzaju wymogiem elegancji…”

Materia艂 po艣wi臋cony zegarkom IWC ko艅czy si臋 informacj膮 o kilku modelach z linii Vintage – kt贸re powsta艂y dla u艣wietnienia 140-tej rocznicy istnienia marki. Na pewno warto wspomnie膰 o grupie zegark贸w, kt贸r膮 w opracowaniu reprezentuje model Portofino Vintage opisywan膮 jako: „ulubiona linia wzornicza naszych krajowych nabywc贸w. Klasyczne wzornictwo to wrota do 艣wiata r贸偶norakich rozwi膮za艅 technicznych, wymy艣lnych element贸w zdobniczych i fascynacji histori膮 zegarka”. Informacje takie przydadz膮 si臋 ka偶demu czytelnikowi magazynu, nawet je艣li w swojej zawodowej pracy nie jest si臋 wcale… mened偶erem.
„…podbili艣my podwodny 艣wiat Aquatimerami a powierzchni臋 (wody) zegarkami Portuguase. Niebo podbi艂 Pilot. W kwestii podboju ziemi mamy zegarki linii Ingenieur, stworzone do funkcjonowania w naprawd臋 trudnych warunkach…” - m贸wi w dalszej cz臋艣ci wywiadu Henrik Ekdahl.
Informacja o tych kolejnych, wymienionych w wywiadzie, liniach wzorniczych pojawi si臋 pewnie w kt贸rym艣 z kolejnych wyda艅 magazynu Manager MBA.
Zach臋caj膮c do aktualnej publikacji warto jeszcze raz podkre艣li膰, i偶 cz臋sto spotykane w innych pismach, tylko reklamowo-promocyjne zaanga偶owania si臋 redakcji, w przypadku magazynu Manager MBA jest zdecydowanie szersze i jest ciekawym potraktowaniem tego zegarkowego tematu.

W艂adys艂aw Meller
www.zegarki.info.pl
na podstawie Manager MBA, Pa藕dziernik 2010,
http://managermba.pl/pl/We_wszechswiecie_IWC.html

 

odCzasu doCzasu

Galeria Ursyn贸w
al. Komisji Edukacji Narodowej 36, lokal U54, 02-722 Warszawa
otwarte
  • poniedzia艂ek 鈥 pi膮tek: 11.00 鈥 19.00
  • soboty i niedziele handlowe: 11.00 鈥 15.00
Szukaj
  •  Mont Blanc
  •  VERTU
  • Chopard
  • Longines
  • Maurice Lacroix
  • Perrelet
  • Rado

Sklep www.e-zegarki.info.pl