Znikający Montblanc.

Ofertę materiałów piśmienniczych firmy Montblanc, znają nie tylko wszyscy lubujący się w prestiżowych produktach biznesmeni. W ofercie tej marki, serie poświęcone światowej sławy pisarzom, zapoczątkowane kolekcją poświęconą Ernestowi Hemingwayowi w roku 1992, są szczególnie poszukiwane przez znawców firmy.
Wydaje się, że edycja ubiegłoroczna, mająca premierę rynkową właśnie teraz, może być przebojem całego tego roku. Serię rozpoczął długopis, a pojawią się jeszcze wieczne pióro i mechaniczny ołówek.
Jednak nie rodzaj artykułu, ale wybór osoby, dla której są dedykowane - co niesie ze sobą odpowiednio dopasowany wygląd i sposób wykonania, może spowodować ich rynkowe powodzenie. Osobą ta jest Carlo Collodi – najlepiej znany jako twórca postaci Pinokio. W specjalnej edycji wyrobów firmy Montblanc, właśnie poprzez poprzez odwołanie się do tego kochanego nie tylko przez dzieci drewnianego chłopca,   uwieczniony został, nie tak wcale dobrzez rozpoznawalny z nazwiska pisarz.
Wyjątkowym, wyróżniającym się elementem każdego z przyborów jest metalowa, złocona skuwka. Poprzez ażurowanie i grawerowanie oraz grę kolorów uzyskano z jednej strony dedykację dla znanego pisarza, a z drugiej niezwykły efekt wzorniczy.
Pierwsze dostarczone długopisy, jak to było w przypadku salonu w Złotych Tarasach, nie zdążyły pojawić się nawet w gablocie wystawienniczej. Prezentowane jeszcze przed przygotowaniem ekspozycji, zniknęły w dłoniach nowych, szczęśliwych właścicieli. Jeśli podobnie będą się zachowywały egzemplarze z kolejnych dostaw, to warto już teraz zainteresować się tą wyjątkową serią artykułów piśmienniczych.
Montblanc Montblanc  Montblanc
Montblanc

Wladysław Meller
e-zegarki.info.pl

odCzasu doCzasu

Galeria Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 36, lokal U54, 02-722 Warszawa
otwarte
  • poniedziałek – piątek: 11.00 – 19.00
  • soboty i niedziele handlowe: 11.00 – 15.00
Szukaj
  •  Mont Blanc
  •  VERTU
  • Chopard
  • Longines
  • Maurice Lacroix
  • Perrelet
  • Rado

Sklep www.e-zegarki.info.pl